CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 22, 2011

takut yang menjadi kenyataan

Sewaktu ketika dahulu (tetiba teringat lagu Erra Fazira sebelum nak type)...bila mana saat aku melahirkan Fahyim...cehhh..aku paling risau nak memandikan dia..

So far alhamdulillah, sebab aku mandikan dia dalam bath tub dia... (tak agak, nak bathtub jugak kannn)...

Al kisahnya, di rumah MIL...dah si Fahyim asyik poo je kan, aku pun mandikan dia WITHOUT BUTH TUB... first time ni...

Mandi dengan air sejuk plak tu... first time gak..tapi dengan dorg dia dah biasa air sejuk...

Mandi pakai paip, tanpa bath tub, dengan air sejuk...ok...selamat

Tiba tang aku sabunkan dia...nak pusingkan dia...tup...terlepas!!!!!

Mujur rendah sangat2 time tu...Fahyim ape lagi menangis lah...

Aku??? Berderau darah... menggelabah risau.. takut weh... kepala dia terhentak ke lantai tapi takde bunyi pun.. Ya Allah..

berkali2 aku mintak maaf kat Fahyim sampai aku pun nangis sekali

betapa cuainya ibu, nak...

ibu mintak maaf ye... tu jela ucapan aku sampai dia berhenti nangis...

i'm so sorry fahyim...sambil ku cium2 seluruh muka dia...betapa eratnya aku peluk dia...sob sob


mak pun menjerit... "kepala anak tu nani...lain kali jangan buat macam tu lagi"

sorry mak...tak sengaja...huhuhuhu...


dorg suh aku monitor Fahyim 24hours - IF muntah2, tak aktif, bengkak.... segera ke hospital

ALHAMDULILLAH... Syukran jazilan ya Allah... nothing happened to him... Hugs you Fahyim...


Lain kali ibu mandikan Fahyim dalam bath tub jugak...takde bath tub ibu amikla baldi ape2 ye sayang...sampai sayang dah pandai berdiri & berjalan :-)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...