CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 5, 2011

ragam fahyim

tajuk tak hingat kan.
aku tak ingat bile kejadian ni. tp aku ingat betapa kalutnya aku bila fahyim taknak direct feed... berpeluh2 jugaklah. mana taknya, dia menangis melalak macam kena ape ntah...sampai keluar2 air mata...

last2 aku bg air zamzam dalam botol..dia minum dgn rakusnya..last2 aku bg susu perahan guna botol, minum kasi habis terus tertido... habis sebotol sempat lagi fahyim lemparkan senyuman kat aku.. hilang perasaan marah + risau ibu bila fahyim senyum macam tu...

adala dekat seminggu dia berperangai macam tu...

ragam seterusnya... melalak lalak nak tido... nak tido tempat berangin... sejuk... df dgn fahyim betul2 bawah kipas...last2 nyusu sampai tertido... ada plak dia melalak2 bagai nak rak... masuk dalam kereta, letak kat car seat terus diam...belum jalan 1km dia dah bantai tido..anak bertuah la kannn...sampai la raye hari tu..nak tido dalam kereta yang bergerak ok...

tp alhamdulillah kat perak dia tak buat perangai...just nangis manja2 gitu...cumenya bile embah2nya picit pipi dia kuat2 terus menangis sampai merah padam muka...

tapi mlm pertama tido... (kampung kan sejuk gile even tak berkipas)... pagi tu bangun terus muntah macam air terjun...cian anak ibu...

pergi raya walaupun panas2 macam tu, mujur di siang hari dia senang nak tido..kat rumah orang lagi.. :-D

fahyim fahyim...ni dah start keje balik..semalam dia mengamuk smpi kul 3ptg sbb dah seminggu berkepit dgn ibu..bile balik bergayut dgn ibu bukan main lama...dah tu senyum sengih je... :D

muah3....sayang fahyim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...